Услугатата за подписване B-Trust BISS e недостъпна (грешка)

От Указания
Направо към навигацията Направо към търсенето

Описание

Осъществяване на достъп с персонален квалифициран електронен подпис изисква инсталирана услугата за подписване B-Trust BISS.

Съобщение, че не може да бъде осъществен достъп до услугата за подписване B-Trust BISS.

Решение

При липса на услугата, пропуснато стартиране или извършено действие "Изход" от вече инсталираната услуга, при опит за подпис с персонален КЕП, системата изписва съобщение за грешка, която може да бъде поправена по следните два начина:

  1. Инсталиране на B-Trust BISS - усугата може да се инсталира от официалната страница на B-Trust BISS.
  2. Стартиране на вече инсталираната услуга

Инсталиране на B-Trust BISS

Услугата може да се инсталира от официалната страница на производителя: B-Trust BISS. Упътването за инсталация се намира в специализирана статия.

Стартиране на вече инсталираната услуга

Необходимо е първоначално стартиране, чието извършване, може да бъде проверено, при наличие на иконката на софтуера в лентата със задачи (2).

Икона на "Услуга за подписване B-Trust BISS"
Начално меню на Windows (1), лента със задачи (2)

Извършено действие "Изход" и/или липса на иконата

Нужно е повторно стартиране, което се извършва чрез търсене на приложението в Начално меню (1) на компютъра и стартирането ѝ, или от пряк път създаден при инсталацията на началния екран.

Търсене и изпълнение на инсталирания софтуер.
При извършено действие "Изход" е необходимо повторно стартиране на услугата.